For å styrke kvalitet og sørvis til våre kunder skal vi ansette en ny medarbeider til varehåndtering av kontorutstyr, fortrinnsvis møbler.

Arbeidsoppgavene omfatter:

  •  Å holde kontroll på bestilte varers ankomst og avtale levering med kunder
  •  Varemottak og lagerhåndtering
  •  Utlevering, kjøring og montering
  •  Mye kundekontakt for å sikre optimale leveranser

Krav til søker:

  •   Systematisk, praktisk, gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  •   Fleksibel og kundevennlig
  •   God fysisk form og førerkort klasse B og C1
  •   Relevant praktisk erfaring som kan dokumenteres med attester/referanser

 

Hvis du kan tenke deg disse oppgavene, har lyst å jobbe sammen med oss, kan identifisere deg med våre mål og oppfyller kravene, vil vi gjerne at du sender din søknad og CV til finn@rtd.no innen 15. oktober

 

Comments are closed.

Set your Twitter account name in your settings to use the TwitterBar Section.